OMEGA GUARD SHAKLEE membantu menurunkan berat badan?

OMEGA GUARD SHAKLEE membantu menurunkan berat badan!

Sebahagian daripada fungsi OMEGA GUARD SHAKLEE


Adakah anda ingin menurunkan berat badan ? Tahukah anda ? Pengambilan OMEGA GUARD SHAKLEE boleh membantu anda menurunkan beberapa kilo setiap bulan. Tidak seperti kebanyakan produk atau pemakanan tambahan yang lain yang biasanya mengandungi kafein dan perangsang, OMEGA GUARD SHAKLEE tidak menjadikan anda berasa gelisah dan gugup. Tahap tenaga anda tidak akan turun beberapa jam selepas mengambil OMEGA GUARD SHAKLEE ini.
Dengan pengambilan OMEGA GUARD SHAKLEE, anda akan mendapat manfaat yang lain juga! Antaranya ia dapat membantu kesihatan otak, jantung, dan juga sendi.

Bagaimana OMEGA GUARD SHAKLEE membantu anda?

Membolehkan Anda Megurangkan Lemak dan Membina otot .

Hanya dengan mengambil beberapa kapsul OMEGA GUARD setiap hari boleh membantu anda kehilangan lemak dan membina otot. Apa yang perlu anda lakukan adalah mengambilnya secara konsisten dan dengan kadar yang disarankan setiap hari. Satu kajian menunjukkan individu yang mengambil kira-kira 2 gram Omega 3 asid lemak (EPA dan DHA ) setiap hari selama 6 minggu telah mengalami penurunan berat badan lebih daripada 2 lbs. Apa yang menariknya, individu ini tidak bersenam, mengubah diet mereka, atau melakukan apa-apa aktiviti untuk mengurangkan berat badan . 

Mengurangkan Selera Makan Anda .

Jika anda mahu kekal kenyang lebih lama antara waktu makan ambillah beberapa kapsul OMEGA GUARD selepas makan. Dalam satu kajian, wanita yang mengamalkan pengambilan minyak ikan selepas makan akan merasa kenyang lebih lama dan ini akan mengurangkan pengambilan makanan secara keseluruhan. Ini akan membantu anda mengurangkan berat badan tanpa menderita rasa lapar apabila kita mengawal pengambilan makanan seharian. Minyak ikan membantu anda kekal kenyang kerana ia mampu mengatur pelepasan  sejenis bahan kimia dipanggil serotonin. Serotonin membantu mengawal nafsu makan dan perasaan anda. Minyak ikan juga membantu anda untuk mengawal masalah depresi dan ketagihan dalam pengambilan gula!

Menjadikan Program Diet Anda Lebih Berkesan.

Mengambil beberapa kapsul minyak ikan boleh membuat diet anda dan program latihan yang lebih berkesan juga. Dalam satu kajian, individu yang mengambil minyak ikan kehilangan lebih berat daripada mereka yang mengambil supplemen selain minyak ikan.

Membantu Mengurangkan Penyimpanan Lemak .

Satu kajian menunjukkan bahawa makanan tambahan minyak ikan boleh mengurangkan risiko di mana makanan yang anda makan akan disimpan sebagai lemak. Ini adalah kerana ia meningkatkan sesuatu yang di panggil sebagai  sensitiviti insulin. Menjaga sel-sel tubuh anda sensitif terhadap insulin, adalah kunci untuk mengurangkan berat badan dan kekal sihat. Ini  sangat penting kerana lebih sensitif sel anda terhadap insulin, semakin kurang kemungkinan makanan yang anda makan akan disimpan sebagai lemak.!

credit to : - LIFEHACK
----------------------
OMEGA GUARD SHAKLEE bukan sekadar membantu menurunkan berat badan.  Antara kelebihan lain OMEGA GUARD SHAKLEE ini adalah :-

1. Mencegah penyakit LELAH/ASMA
2. Mencegah GOUT
3. Meminimakan risiko STROK
4. Meningkatkan sistem IMUN tubuh
5. Melicinkan KULIT
6. Mengimbangi perubahan dan kepekatan hormon PMS
7. Mecegah salur darah tersumbat
8. Merendahkan kolestrol
9. Mencegah pembekuan darah dalam badan
10. Memperbaiki masalah alahan kulit/eczema
11. Membantu menyihatkan paru paru
12. Menentang kanser
13. Meningkatkan kesihatan hati
14. Mengurangkan sakit kepala
15. Mengekalkan tekanan darah normal/ minimakan masalah darah tinggi
16. Mengawal masalah obesiti
17. Mengurangkan risiko penyakit jantung
18. Mengurangkan ketegangan urat leher
19. Membantu perkembangan tumbesaran dan perkembangan otak janin
20. Membantu penyakit buah pinggang
21. Memelihara fungsi fungsi sendi
22. Meningkatkan memori


PROMOSI OMEGA GUARD SHAKLEE

Nak kuruskan badan?
Atau nak mengekalkan berat badan anda yang sedia cantik?
OMEGA GUARD SHAKLEE boleh membantu!

Jangan lepaskan peluang untuk mendapatkan OMEGA GUARD melalui Promo November!

Beli 6 percuma 1 , anda akan mendapat keahlian percuma!
Beli 2 pada harga diskaun 5 %..

Lumayankan?
Jom sembang sembang dengan saya..:)

Azira, 0133639553





No comments:

Post a Comment