Lelah

weehhh lelah aku memikirkan tahap kebosanan yang melampau berada di ofis sekarang ini..
aku telah ditukarkan ke unit baru tapi masih di bawah GM yang sama..
dulu .. masa berada di unit lama aku kebosanan juga sebab tidak ada kerja? percaya atau tidak? tidak ada kerja.. kerja yang bergantung kepada orang lain.. so kalau department lain tidak memberikan hasil kerja mereka maka unit aku yang lama juga tak ada kerja...

di sini .. di tempat baru ini aku masih blur.. dan termanggu manggu memikirkan apakah kerja yang perlu aku lakukan.. masih belum ada handover.. adakah aku makan gaji buta?

weehhh boleh tak tempatkan aku di unit yang mana hanya akan berhenti berkerja waktu makan, waktu solat dan waktu balik...???

aku di tahap .. memikirkan kemungkinan untuk berhenti dan membuat pekara lain yang aku tidak pasti apakah itu..

boleh kah mcam ini?

Ya Allah.. permudahkan lah urusan kehidupan aku. Ameen...

No comments:

Post a Comment