Majlis Pertunangan & SMS Penghargaan

This message came from my ayahchik on 15/10/2010. The message sound this..

''Assalamualaikum, kami sekeluarga mengucapkan ribuan terima kasih kepada sanak saudara dan sahabat handai yang telah bertungkus lumus membantu kami bagi menjayakan majlis pertunangan anak kami pada 10.10.10 yang lalu. Jasa dan sumbangan yang dihulurkan tak ternilai harganya, hanya terima kasih yang mampu diucapkan. Terima kasih banyak2''

Aku dan suami merasa terharu membaca sms ini. Sepanjang aku membantu kenduri dalam mana mana majlis keluarga dan sanak saudara, tak pernah pula aku terima sms seperti ini kemudian harinya. Aku pun tak pernah buat ekk.. What a sweet sms.. Thanks to ayahchik. And just to say that, aku dan suami membantu dengan ikhlas.. :)

Majlis pertunangan sepupu aku... yang bernama norshazwani.. okies enjoy the photos which can tell everything..














barang barang hantaran sebelah perempuan

pelamin? seems like that .. tempat sarung cincin









barang hantaran sebelah lelaki .. all in red


calon pengantin yang terlibat.. semoga segalanya akan berjalan dengan lancar sehingga tahun hadapan dan selamat menempuh alam pertunangan yang mempunyai pelbagai rencah..

No comments:

Post a Comment