ULASAN NOVEL - SEPERTI MENCINTAIMU AIN

SEPERTI MENCINTAIMU AIN

Gambar adalah hasil carian di google. 

Siapa saya untuk menilai dan memberi ulasan novel ini? Ahh tidak layak pon sebenarnya. Sebab belum habis baca pun sebenarnya.. Kekangan masa lagi?  Tapi dah meloncat ke muka akhir untuk mengetahui kesudahannya. Kesudahan yang gembira dalam masa yang sama memikat hati. Gaya penceritaan yang buat kita ternanti nanti apakah yang akan terjadi seterusnya.

Karya novelis Noor Suraya ini tidak perlu lagi dipertikaikan. Aku suka, kerana penceritaan yang tidak banyak dialog seperti novel novel moden era terkini. Ada beberapa novel Noor Suraya yang aku miliki seperti:-
  • Jaja & Din
  • Surat Ungu Untuk Nuha
  • Nyanyian Tanjung Sepi
Dan banyak lagi rupanya novel dari Novelis Noor Suraya ini aku tidak miliki.. Watak watak yang hadir bagai dekat di hati! Sangat!

Okeh.. Nanti sambung lagi ulas dengan lebih lanjut kisah apa , siapa dan bagaimana lepas aku habis baca nanti.. 

Sampai jumpa lagi..





No comments:

Post a Comment