Shaklee Double Promo

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalamualaikum, Salam Sejahtera..

Apa khabar semua? Semoga semuanya dalam keadaan yang baik, cemerlang hendaknya. Dah tengah pagi baru nak post entry ya saya ni... Tak pa semangat tu yang pentingkan...

Tak mo cerita panjang pagi ni. Cuma nak beritahu dan warwarkan yang bulan October ni ada DOUBLE PROMO dari Shaklee. Seperti bulan September lepas yang juga ada DOUBLE PROMO. 

DOUBLE PROMO OCTOBER 2014

Kesinambungan dari yang bulan lepas, MEAL SHAKES masih ada promo juga ya. Iaitu BELI 3 PERCUMA 1... Jadi pada sesiapa yang tak sempat nak beli MEAL SHAKES ni, boleh meneruskan niat anda pada bulan ni ya!!! Cepat cepat hubungi saya untuk harga yang best!

Yeay.. ada satu lagi promo yang sangat mengujakan bagi sesiapa yang sedang dan memang pengguna tegar ESP. ESP promo BUY 6 FREE 1.. !!! Teruja tak? Pada pengguna tegar ESP inilah bulannya untuk anda mendapatkan ESP dengan harga yang menarik dan tertarik.

Pada yang baru nak berjinak jinak dan belajar untuk mengamalkan ESP, ini lah juga peluang yang anda boleh gunakan untuk dapatkannya walaupun sekadar dengan satu tub! Dapatkan harga promo dari saya ya. Rundingan percuma juga di berikan kepada anda!!!


DOUBLE PROMO yang mengujakan!

Untuk edisi kali ini, biar gambar yang berbicara untuk anda. Boleh juga hubungi saya untuk keterangannya (kalau malas membaca), tapi saya percaya ramai yang rajin membacakan sebab kalau wassup tu rajin ja baca. Pantang ada notification sikit kan.. :) cepat ja lah jari jemari kita membukanya. Tak gitu?

TENTANG ESP

Ni antara kebaikan kebaikan ESP yang bakal anda perolehi!


Dan ini pula adalah antara set cadangan untuk ESP. Anda pilih sahaja dan maklumkan pada saya. Tapi tidak terhad pada gambar ini sahaja ya! Ada lagi cadangan mengikut keperluan kesihatan anda!

TENTANG MEAL SHAKES

Tentang MEAL SHAKES yang lengkap, anda boleh klik DISINI

Ini antara manfaat yang kita dapat jika menggunakan MEAL SHAKES

Manakala ini pula adalah antara vitamin yang ada dalam MEAL SHAKES

 
Manakala ini pula, siapa yang boleh gunakan MEAL SHAKES


Maklumat mengenai ESP akan saya ceritara pada entry yang akan datang. Insyallah! Jom rebut peluang ini.. 

Ps:- Kalau anda dah beli apa sahaja supplements, janganlah tak makan. Bukankan itu satu kerugian dan pembaziran. Tapi lainlah jika supplements itu memudaratkan anda!. Jadi pilihlah yang selamat, mesra alam sahaja ya! Tentulah SHAKLEE!


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Your Shaklee Independent Distributor
Azira Abu Bakar
- SMS/ Wassup/ WeChat/Call @ 0133639553
With Love,
Azira AB


No comments:

Post a Comment