Cinta Hati .., kesayangan hamba!

Assalamualaikum...
Semoga semuanya baik baik sahaja ya!. Dilimpahi rahmat dari Ilahi..

Wajah wajah kesayangan hamba.. :)


En suami- gambar lama di ambil masa bertunang, 2006.
Cinta cyber, yang memakan masa selama 6 tahun lamanya termeterai dengan ikatan perkahwinan pada November 2006. Terima kasih, kerana terima saya seadanya. Terima kasih kerana masih setia dan terus setia dan utuh dengan perhubungan jarak jauh yang kita lalui ini. Terima kasih Allah!!


Emak, gambar lama di ambil masa hari perkahwinan saya, 2006.
Emak, sentiasa nampak muda walaupun usia telah mencecah 64 tahun pada April yang lalu...
Emak, apa sahaja yang saya lakukan adalah kerana dia... Maafkan adik, jika ada perkataan dan perbuatan atau apa sahaja yang menyakitkan hati emak!!! I love u so much emak!



Abah, gambar lama diambil masa hari perkahwinan saya, 2006.
Abah, sebenarnya bukan abah kepada saya dan abang. Tetapi lebih dari itu. Abah adalah teman dan sahabat baik pada aku dan abang. Sembang abah pada kami seperti teman2 tanpa ada batasan...

Suami, Emak, Abah.. Cinta hati saya .. segalanya untuk mereka kerana Allah.


No comments:

Post a Comment