Testimoni Meal Shakes Shaklee

Bismillahirrahmanirrahim..
Assalam & Salam Sejahtera semua... 

Hari ni punya cerita masih mengenai MEAL SHAKES.. Nak tunjuk tertimoni satu pelanggan saya yang bermula dengan mencuba cuba sahaja untuk beri anak dia makan MEAL SHAKES. Tup tup dah jadi pelanggan setia kepada MEAL SHAKES. Sebab dah nampak khasiatnya pada kesihatan anak tersayang. Anaknya tidak berselera makan dan memilih milih makanan. Jadi dengan mengamalkan MEAL SHAKES ni, nutrisi dalam badan anak dia Alhamdullillah lengkap dan membesar bagai johan! Gambar kat bawah ni testimoni dari dia. Dia ambil peluang untuk ambil satu set sempena buy 3 free 1 promo ni. Tak rugi sebab penjimatan harga yang berganda2.. Nak tahu apa penjimatannya? Bolehlah hubungi saya ya.


Testimoni Meal Shakes

Pastu nak cerita pasal Manna atau dalam nama sains dia adalah Accacia Gum. Untuk maklumat lanjut boleh ke link ni ya .. CUKAKURMA. Manna ni adalah sejenis makanan yang ada di sebut dalam AL Quran. Ianya mengandungi kandungan fiber yang sangat tinggi. Fiber yang tinggi membantu kita dalam masalah kekurangan pengambilan serat dalam diet seharian kita. Manna ni adalah salah satu bahan yang terkandung dalam MEAL SHAKES SHAKLEE. Nampak tak khasiatnya? Sebab tu yang ada masalah sembelit digalakkan mengambil MEAL SHAKES SHAKLEE ni.

manna, bahan yang terkandung dlm MEAL SHAKES SHAKLEE

Set untuk anak anak anda! Bekalkan nutrisi lengkap dalam diet seharian mereka dengan MEAL SHAKES SHAKLEE. Bina perkembangan minda mereka dengan OMEGA GUARD SHAKLEE!!! Untuk belian terus set di bawah tanpa melalui saya  boleh beli di sini ya.. 
Click -> SET ANAK ANDA


Cerita tentang promo pula, PROMO SEPTEMBER 2014. Setiap belian 3 tub MEAL SHAKES anda akan dapat satu tub MEAL SHAKES secara percuma dan juga hadiah misteri menanti anda!!


Jom.. jgn nanti nanti lagi.. Nanti habis promo ni rugi tau. Melepas penjimatan berganda. Tambahan lagi ianya sangat sesuai untuk anak anak anda, golongan remaja dan dewasa mahupun warga emas!




Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Your Shaklee Independent Distributor
Azira Abu Bakar
- SMS/ Wassup/ WeChat/Call @ 0133639553

With love alwiz.. 
Azira AB


No comments:

Post a Comment