Promo Shaklee September 2014


Bismillahirrahmanirrahim...
Assalam dan Salam Sejahtera semua.. !!!

Just nak story yang bulan ni bulan promo berganda dari Shaklee iaitu untuk MEAL SHAKES dan COLLAGEN POWDER . Jom tinjau tinjau ..

COLLAGEN POWDER SHAKLEE - BUY 6 FREE 1

Dengan pembelian 6 kotak Collagen Powder Shaklee yang mengandungi 15 sachet di dalamnya anda akan dapat :-
  • Percuma Satu Kotak Collgen Powder Shaklee yang bernilan RM 200+++
  • Percuma Postage bernilai RM 10
  • Percuma keahlian seumur hidup yang bernilan RM 65
  • Bonus menanti pada bulan hadapannya bernilai RM 100+++
  • Dan yang pastinya, anda akan kelihatan lebih muda dari usia dan Insyallah dikurniakan kesihatan yang baik... 
Promo buy 6 free 1 Collagen Powder Shaklee

Yang ni promo dari saya sendiri.
Dengan pembelian 3 kotak Collagen Powder Shaklee, anda akan dapat keahlian percuma dari saya bersama pengeposan percuma dan hadiah misteri dari saya untuk anda!!!
Tunggu apa lagi.. meh contact saya cepat ya. Promo berakhir hingga 30 September 2014.

Promo dari saya


MEAL SHAKES SHAKLEE - BUY 3 FREE 1

Okay, yang ini gabungan Promo Shaklee dan saya sendiri. 
Dengan pembelian 3 MEAL SHAKES SHAKLEE, anda akan dapat percuma satu tub lagi bersama dengan hadiah misteri!!!


Jangan lepaskan dua dua peluang promo berganda ini. Jarang jarang ada tawaran sebegini. Promo berganda, penjimatan pun berganda ya.. Boleh hubungi saya dengan segera!. Konsultasi adalah percuma ya..


Pertanyaan, konsultasi dan pesanan produk boleh hubungi saya di:
Your Shaklee Independent Distributor
Azira Abu Bakar
- SMS/ Wassup/ WeChat/Call @ 0133639553

With love,
Azira AB

No comments:

Post a Comment