Hari memasak..

Hari Sabtu lepas aku terlebih rajin ... boleh macam tu ke? Pagi hari dah masak roti goreng.. Kat rumah mil aku memang sentiasa ada roti gardenia.. hari Sabtu tu sampai ada dua buku.. so aku apa lagi.. jadikanlah ianya bahan untuk sarapan.. celup dulu roti dalam telur dan goreng pastikan potong kecik kecik dulu.. kemudian digoreng lah seperti menggoreng mee dan sewaktu dengannya...Cik suami makan dengan seleranya...


Ini pula adalah Steamed Chocolate Moist Cake... lepas masak tengahari yang menunya adalah kari ayam aku memulakan projek buat kek ni.. dah lama tak buat kek .. resepi aku ambil dari sini dan juga disini. Kek yang di kukus... memang sedap n lembut giler.. dan sukanya cik suami memakan kek yang kurang manis nie..

Kek yang baru diangkat dari kukusan.. gebus giler

Kek yang dah di potong atasnya dan di habiskan oleh cik suami .. dah di toping dengan susu dan chocolate rice bersama potongan almond

kek yang dah di potong.. memang menawan heheheheh


Dan ini roti dadar bertelur di cicah kari ayam sarapan esoknya.. orang sibuk dengan roti paratha aku dengan dadar nye aje...


No comments:

Post a Comment