Zaman kecik kecik


Alkisah lunch hari ini sepatutnya adalah Big Mac dari Mc Donald yang aku order bersama kawan secara telefon... salah aku juga sebab meninggalkan telefon sementara menunggu order sampai.. rupanya budak delivery tu balik semula ke Mc Donalds Bangsar kut.. Then the CS call untuk tanya nak teruskan order.. then aku kata yea. Kawan aku oun pergi tunggu pulak.. masalahnya budak delivery tu tak call pun cakap dah sampai.. then dia blah balik.. CS call balik and aku n kawan2 tunggu tak sampai juga sampai kul 3 petang... Last last aku kirim nasi dengan telur dadar letak sambal kicap yang ada cili n bawang. Bila makan lauk nie memang teringat masa zaman kecik dulu masa hidup susah.. nie lah makanannya yang membesarkan aku dan abang .. tapi sodap ..

Dan bila makan tadi memang sedap lah kalau makan menu mcm nie.. dah habis seprauh baru aku ingat nak snap gambar... :)





No comments:

Post a Comment