Set Cantik Shaklee - Anda Akan Kelihatan Awet Muda

Vitamin C dan Vitamin E untuk penjagaan kulit.

Tahukah anda? Sekiranya Vitamin C Shaklee dan Vitamin E Shaklee diambil secara konsisten setiap hari, ia sangat membantu anda untuk mendapat kulit muka yang kelihatan lebih muda dan menawan serta mendapat tekstur kulit yang cantik. 

Ini kerana Vitamin E Shaklee membantu dalam melambatkan proses penuaan. Manakala Vitamin C Shaklee pula merangsang pengeluaran kolagen di samping mengurangkan garis garis halus yang tidak diingini.. 


Ini adalah cerita benar saya sendiri! Ada orang cakap saya kelihatan muda mcm 20+++. Padahal dah saya dah berusia 38 tahun... 



Meh tengok lebih lengkap sedikit bagaimana Vitamin C Shaklee dan Vitamin E Complex Shaklee ini membantu anda untuk kelihatan muda!

Vitamin C Shaklee : 

Penting untuk pembentukan kolagen. Pengambilan vitamin C konsisten membantu anda dapatkan kulit yang tampak lebih cerah, ianya juga melambatkan proses penuaan dan menyekat pembentukkan pigmentasi dan ini membantu mengurangkan kejadian jeragat.

Vitamin E Shaklee: 

Juga terkenal sebagai vitamin awet muda sebab ianya dapat membantu keseimbangan hormon dan dapat mengawal kadar minyak dalam liang kulit. Justeru itu penting untuk mereka yang bermasalah kulit berminyak dan berjeragat.


Segera hubungi saya di 0133639553 untuk mendapatkan Vitamin E dan Vitamin C ini! Terhangat di pasaran!

No comments:

Post a Comment