CINTA KONTRAK & CINTA PERISA DIA


gambar adalah carian di google

.

Tak tahu nak explain perasaan aku bila baca buku Cinta Kontrak ni. Serabut rasa fikiran. Ok. It just the point of my view. Maybe, ramai yang suka baca cerita ni. Sebab aku rasa plot cerita ni bergerak terlalu pantas. Macam lrt yang berhenti cuma sekejap di perhentiannya. Rasa macam kalut saja. Tapi aku tetap suka sebab watak watak perempuan di dalamnya digambarkan sebagai wanita muslimah. Aku suka. Sebab sedikit sebanyak memberi panduan cara berpakaian yang betul. 


 gambar adalah carian di google

Aku suka cerita ni. Aku suka plot yang disusun teratur. Cerita yang bergerak pantas tapi masih memberi ruang kepada pembacanya untuk menarik nafas dan mencari ruang untuk berfikir apakah kesudahannya. 


Tapi, aku masih suka membaca karya karya Norhayati Berahim. Cerita dia bukan cerita kosong. Cerita yang ada input dan maklumat. Bila membaca karya beliau, kita bukan setakat membaca dan menghiburkan hati tapi kita dapat informasi yang kita tak terfikir akan dapat dari pembacaam novel.


No comments:

Post a Comment