My Day..

Hari aku.. hari lahir aku hari ini..
I received this gift this morning.. from Picha.. which I called Bobot Kecik
the card
the gift box

the gift

and the gift too..
thanks Picha for such a lovely card and gift

my wish list for birthday?

banyak sebenarnya.. tapi kalau yang dicari sentiasa adalah dunia .. aku rasa tak berbaloi..
masih ada mak n abah di usia sebegini satu pekara paling berharga buat aku.. dan punya suami yang menyayangi aku... apa lagi yang aku kehendaki dalam dunia nie selain dari nikmat Tuhan yang sentiasa tidak putus..? tapi hidup aku masih tidak lengkap tanpa cahaya mata dan aku masih berusaha dan akan berusaha selagi usia belum menjengah angka 40... kerana Tuhan adalah penentu segala...

another wish.. untuk menyelesaikan semua hutang piutang rumah, kereta etc.. supaya hidup akan berasa tenang sentiasa... hubby in the process of work on it..

to perform Hajj with my beloved hubby and both parents.. may the dream come true soon ...

No comments:

Post a Comment