The other half

the other half..? in this subject not my hubby..
it is meant for a part of my body.
Seperti contoh.. tangan kanan dan tangan kiri.. Kaki kanan dan kaki kiri..
Bila salah satu bahagian tersebut sakit.. buat masa ini yang sakit adalah tangan kiri.. iaitu joint di bahu, di siku, di pergelangan tangan, di jari jemari. Hidup rasa tempang.. dan susah untuk melakukan apa apa aktiviti... seperti solat, menaip, makan, menyikat rambut, memakai baju, memakai tudung.. pergerakan semua menjadi perlahan dan lambat.
Sepertinya aku tidak sakit apa apa tapi.. itulah, berat mata memandang berat lagi bahu yang memikul...
Sampai untuk makan dan memakai baju pun encik suami perlu membantu.. THANKS sayang

Masa admitted tempohari lagi teruk.. sakit all joint kaki kiri dan tangan kanan... rasa patah dan jem semua pergerakan.
tapi ada juga yang masih kata aku buat buat sakit... kata lah apa apa pun.. sebab yang sakit bukan korang.. tapi diri aku sendiri.

Isnin, isnin adalah hari yang selalu aku cuti kecemasan atau cuti sakit... Ada juga yang cakap aku sengaja tak datang hari isnin.. mmmmm speechless.. again.. kata lah apa korang nak kata.. aku tetap aku.. hidup aku dan perjalanannya cuma Allah sahaja yang tahu segalanya..

No comments:

Post a Comment