Senyum





:-) or :)
mmmmmm susahkan sangat ke nak senyum ekkk?
Bukan kata orang senyum itu adalah satu sedekah yang paling murah tanpa perlu mengeluarkan sesen pun dari poket duit? Atau senyuman itu adalah untuk orang tertentu sahaja. Tapi aku tengok iklan senyum dalam TV, semua orang senyum.. eventhough orang yang tak ada gigi pun senyum akhirnya. Apa yang susah sangat nak senyum yea? Atau memang dah di takdirkan orang tu tak boleh senyum kut... :)

Tak sure lah .. Tapi kat ofis aku nie ada a few staff yang tak boleh nak senyum. Tu lah pasal kalau aku bertembung dengan org org yang tak boleh nak senyum nie aku akan tunduk. Sebab aku dah jenuh memberi senyuman pada mereka sampai rasa dah malu alah pula sebab syok sendiri aje senyum sendiri sendiri..

Hehehehe.. tak tahu lah ekkk. Lain orang lain caranya. Mungkin aje mereka senyum pada orang tertentu atau memang mereka ada penyakit yang tak boleh senyum. Tapi kan baby kecik yang di agah pun mampu tersenyum apatah lagi kita orang dewasa nie... Fikir fikirkan lah.

Allah penentu segala kan... kita cuma boleh merancang.

No comments:

Post a Comment