Showing posts with label VIVIX Shaklee. Show all posts
Showing posts with label VIVIX Shaklee. Show all posts

NIKMAT SIHAT SEBELUM SAKIT

CORETAN - VIVIX SHAKLEE & AKU

VIVIX SHAKLEE - Kesayangan hamba!

Dulu dulu walaupon ada rezeki selalu berkira untuk dapatkan supplement... Kalau beli supplement atau vitamin selalu tidak habis dan ambil mahu tak mahu malah sering juga dibakul sampahkan. 

Membazir! Sekarang baru sedar, terjaga dari kisah kisah indah. Bila dah ada masalah kesihatan, baru tahu langit itu tinggi atau rendah. Kalau dikumpul kumpul pembaziran yang dah berlaku boleh beli VIVIX berbotol botol gamaknya.

Bila dah ada sakit, mahalnya harga supplement tidak lagi diambil kisah. Asal kembali sihat. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Pengambilan VIVIX membantu saya meminimakan masalah Rheumatoid Arthiritis saya. 

Ikhtiar selagi mampu, semoga Allah memberi nikmat sihat yang berpanjangan untuk saya.

Cerita saya mengenai VIVIX SHAKLEE di sini juga di sana.


___________________

Hubungi saya :-

Azira @0133639553
FB Azira Abu Bakar
masuri24@gmail.com

VIVIX SHAKLEE DAN AKU

VIVIX SHAKLEE





Ceritanya..
Sekitar hujung tahun 2014 dan awal tahun 2015 aku sering dikunjungi oleh penyakit demam.. Selalu sangat ya.. Ini adalah disebabkan masalah.... biarlah rahsia pekara ini.. Sampai bila? Aku pun tak pasti.. Sampai ada satu ketika mak siap tanya soalan berbunyi begini..

"ni kenapa selalu demam ni.."

Ohh mak.. Maafkan anakmu ini kerana merahsiakan sesuatu pekara yang amat penting dari dirimu.

Sebelum ni memang aku ambil VIVIX SHAKLEE ni, tapi makan secara main main. Tidak konsisten langsung.. Tujuan aku ambil VIVIX SHAKLEE sebelum ini adalah untuk membaiki masalah Rheumatoid Arthiritis yang kadang kadang dah sampai ke tahap sakit kronik. Makan main main so impaknya main main lah juga..

Setelah didapati aku menghadapi masalah kesihatan yang agak serius kerana RA ini, maka tiada lagi main main dalam pengambilan VIVIX SHAKLEE. Memang rasa mahal tapi memang berbaloi. Since discharge dari hospital awal April 2015 hari tu, aku dah tak main main ambil VIVIX SHAKLEE ni. Konsisten. Setiap hari ambil satu sudu besar sebelum tidur. Kalau lupa, aku akan ambil di pagi hari esoknya. 

Allhamdullilahh.. Syukur syukur kepada Allah. 
Masalah RA aku sangat minima, dah jarang jarang sakit .. Sakit masih ada cuma sangat minima. Masalah kesihatan yang satu lagi pun getting better.. Masalah demam? Ohhh ini sangat berkesan.. Demam dan selsesa dah jarang datang.. 

Tapi sekarang ni tengah demam selsema.. akibat masalah jerebu yang melanda Malaysia berpunca dari pembakaran hutan di Indonesia..

Apa pun penyakit sebenarnya ada penawarnya.. Tidaklah Allah turunkan kepelbagaian isi alam selain untuk dimanfaatkan oleh kita hambaNYA. Yang penting adalah usaha dan ikhtiar. Selebihnya berserah kepada DIA di dalam doa dan sujud.... 

ANTARA MANFAAT VIVIX SHAKLEE

MANFAAT VIVIX SHAKLEE

  • Vivix Shaklee menggalakkan rangsangan penuaan yang sihat
  • Vivix Shaklee membantu menghalang penyakit kanser
  • Vivix Shaklee mengurangkan risiko sakit jantung
  • Vivix Shaklee mengurangkan komplikasi penyakit diabetes
  • Vivix Shaklee menyokong kesihatan sendi
  • Vivix Shaklee mengurangkan insiden bagi penyakit Alzheimer
  • Vivix Shaklee membantu dalam mengurangkan berat badan dengan kawalan pemakanan
  • Vivix Shaklee meningkatkan sistem imun
  • Vivix Shaklee meningkatkan kesihatan maya
  • Vivix Shaklee menyokong kesihatan keseluruhan
ANTARA 10 ORANG YANG SANGAT MEMERLUKAN VIVIX SHAKLEE

10 ORANG PESAKIT YANG AMAT MEMERLUKAN VIVIX SHAKLEE

  • Vivix Shaklee diperlukan oleh pesakit kencing manis
  • Vivix Shaklee diperlukan oleh pesakit darah tinggi
  • Vivix Shaklee diperlukan oleh pesakit jantung
  • Vivix Shaklee diperlukan oleh pesakit SLE
  • Vivix Shaklee diperlukan oleh pesakit radang usus
  • Vivix Shaklee diperlukan oleh pesakit nyanyuk
  • Vivix Shaklee diperlukan oleh pesakit gout
  • Vivix Shaklee diperlukan oleh pesakit kanser
  • Vivix Shaklee diperlukan oleh pesakit menderita sakit sendi
  • Vivix Shaklee diperlukan oleh pesakit lemah daya tahan penyakit

VIVIX SHAKLEE boleh dibuat masker juga tau. Awesome combination with ESP. Boleh tengok testimoni saya di sini 

Love yaaa..
Azira Abu Bakar,
Pengedar Shaklee Anda 
0133639553

COD 
Wangsa Maju Sek 1, Ipoh, Batu Gajah, Tanjung Tualang, 
Penghantaran Seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia 

Email at
masuri24@gmail.com 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit

TESTIMONI MASKER ESP & VIVIX SHAKLEE

FRESH TESTIMONI FROM MYSELF

before and after using the masker

MASKER ESP SHAKLEE & VIVIX SHAKLEE

Ini adalah kisah benar.. 
Tak tahu apa puncanya muka tiba tiba naik rashes.  Sebab makan ubat RA ke? Atau keadaan cuaca yg serba tak kena sekarang ni..

Dua hari mcm ni jadi hilang punca, muka panas dan gatal. Rasa nak garu2 je. Pergi klinik doktor bagi ubat gatal dan selsema (apa kena mengena ya??)

Balik rumah dok bincang2 dengan member member di group wassup (WIT). Akhirnya amik kata putus untuk tepek masker ESP Shaklee dan VIVIX Shaklee.

1/2 sudu ESP Shaklee
Beberapa titik VIVIV Shaklee
Beberapa titis air.. 
Gaul gaul dah ku tepek di muka.. 
Alhamdulillah.. Esoknya dah elok.. Hasilnya seperti yg di dalam gambar di atas
Tapi masih buat untuk dua hari..

Sekarang misi untuk memutihkan dan menghilangkan kembali parut parut akibat rashes ini.. Tentunya dengan VIVIX Shaklee dan ESP Shaklee! Love yaaa..

Nak cuba tak? Jom jom ...

Love alwiz..

Azira Abu Bakar,
Pengedar Shaklee Anda 
013363955

COD 
Wangsa Maju Sek 1, Ipoh, Batu Gajah, Tanjung Tualang, 
Penghantaran Seluruh Malaysia, Brunei, Indonesia 

Email at
masuri24@gmail.com 
* Produk ini bukan bertujuan untuk mendiagnos, merawat,menyembuhkan atau mencegah sebarang penyakit