NIKMAT SIHAT SEBELUM SAKIT

CORETAN - VIVIX SHAKLEE & AKU

VIVIX SHAKLEE - Kesayangan hamba!

Dulu dulu walaupon ada rezeki selalu berkira untuk dapatkan supplement... Kalau beli supplement atau vitamin selalu tidak habis dan ambil mahu tak mahu malah sering juga dibakul sampahkan. 

Membazir! Sekarang baru sedar, terjaga dari kisah kisah indah. Bila dah ada masalah kesihatan, baru tahu langit itu tinggi atau rendah. Kalau dikumpul kumpul pembaziran yang dah berlaku boleh beli VIVIX berbotol botol gamaknya.

Bila dah ada sakit, mahalnya harga supplement tidak lagi diambil kisah. Asal kembali sihat. Alhamdulillah. Alhamdulillah. Pengambilan VIVIX membantu saya meminimakan masalah Rheumatoid Arthiritis saya. 

Ikhtiar selagi mampu, semoga Allah memberi nikmat sihat yang berpanjangan untuk saya.

Cerita saya mengenai VIVIX SHAKLEE di sini juga di sana.


___________________

Hubungi saya :-

Azira @0133639553
FB Azira Abu Bakar
masuri24@gmail.com

No comments:

Post a Comment